www.elmasry.net

يشمل جميع الهويات
 
البوابةالرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ليالى نشيط ونانسى مفكر

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سفير الاحساس
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2852
العمر : 31
السمعه : 13
النقاط الذهبيه : 2947
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 9:08 pm

تهنـــــــــــــــــــــــــىء اسـ،ـره منتدى المصرى

كلا مناااااااا

((((( لياااااااااالى )))))

(((((( نانســـــــــى ))))))

بمناسبــــــــــه ترقيه ليالى الى عضو نيشط

وترقيــــــــه نانسى اللى عضووو مفكر

ف مزيد من التطووووور وف انتظااااااااااااااااااار المزيد منكم

تحياااااااتى لكمــــــــــ

_________________


’’’’’ مـــن لا يـــرانــــــى نـــــــورا فى عينيـــــه ,,, لا اراه تـــــــــــرباا تحـــــــــت قدمــــــــــى’’’’’
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لحن الحب
مشرف
avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 1542
العمر : 30
السمعه : 6
النقاط الذهبيه : 2031
تاريخ التسجيل : 11/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 10:01 pm

ميرسى يامصطفى

يارب دايما نكون عند حسن ظنكم

ونترقى كمان وكمان

ومبروك ليكى يانانوسة قلبى

ياقمراية المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطير الحزين
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2000
العمر : 31
الموقع : هنا عند ولاد المصــــرى
السمعه : 6
النقاط الذهبيه : 2578
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 10:42 pm

شوفتو بقا لسه كنت بقولكو نانسى وليالى لو بايدى كنت خلتكو مشرفين ربنا استجاب فى نفس اليوم الحمد لله انا مش بنجم الحمد لله ولا سحر ولا شعوزا مبروك نانسى ومبروك ليالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
no choice
مشرف
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 220
العمر : 28
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 270
تاريخ التسجيل : 06/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الأربعاء ديسمبر 30, 2009 12:15 pm

congratulations cheers jocolor

ليالى ياليالى ياليالى ........ منتدانا بيكى فعلا غالى afro
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Eslam

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 1135
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 1180
تاريخ التسجيل : 05/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الأربعاء ديسمبر 30, 2009 8:50 pm

مبرووووووووووووووووووك ليالى

ومبرووووووووووووووك نانسى فعلا تسحتقوووووووا

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك
نائب admin
avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 1141
العمر : 27
السمعه : 6
النقاط الذهبيه : 1676
تاريخ التسجيل : 17/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الخميس ديسمبر 31, 2009 12:00 am

ميرسى ليك يا مصطفى

يارب نقدر نحافظ على التقدير الكبير ده و نفضل دايما للأمام ان شاء الله
وميرسى ليكم كلكم ومبروك يا قمرى وزى شيتوس ماقال
ليالى ياليالى المنتدى بيكى غالى cherry cherry
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قلب عاشق
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 581
العمر : 28
السمعه : 1
النقاط الذهبيه : 654
تاريخ التسجيل : 28/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الخميس ديسمبر 31, 2009 2:38 pm

ههههههههههههههههههههههههه

وعلي راي المثل امشي ورا العبيط تكسب Laughing

مبروووووووووووووووووووووووك ليكي يا ليالي

مبروووووووووووووووووووووووووووك ليكي يا نانسي

في تقدم دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفير الاحساس
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2852
العمر : 31
السمعه : 13
النقاط الذهبيه : 2947
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الخميس ديسمبر 31, 2009 8:20 pm

فعلا انتوا تستحقوووووا يا نانسى انتى وليالى

واكيد مجهودكم معانا ف المنتدى

هو سبب التقدم وان شاء الله ف تقدم دائمااااااااااا

_________________


’’’’’ مـــن لا يـــرانــــــى نـــــــورا فى عينيـــــه ,,, لا اراه تـــــــــــرباا تحـــــــــت قدمــــــــــى’’’’’
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطير الحزين
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2000
العمر : 31
الموقع : هنا عند ولاد المصــــرى
السمعه : 6
النقاط الذهبيه : 2578
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الإثنين يناير 04, 2010 7:25 pm

ااااااااه ياعم يستحقو ويستحقو اكتر من كده كوماااااااااان اطلع منها انت بس بس بس لع لع سلاموززز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفير الاحساس
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2852
العمر : 31
السمعه : 13
النقاط الذهبيه : 2947
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الإثنين يناير 04, 2010 8:41 pm

اطلع من ايه بالظبط
هههههههههههههههههههههههههههه

دول اخواتى واصدقائى اللى بعزهم جدااااااااا مع العلم ان كلامى معهم قليل جدا

ده لو مش نادر كمان

_________________


’’’’’ مـــن لا يـــرانــــــى نـــــــورا فى عينيـــــه ,,, لا اراه تـــــــــــرباا تحـــــــــت قدمــــــــــى’’’’’
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الطير الحزين
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2000
العمر : 31
الموقع : هنا عند ولاد المصــــرى
السمعه : 6
النقاط الذهبيه : 2578
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: ليالى نشيط ونانسى مفكر   الأربعاء يناير 06, 2010 8:14 pm

هههههههههههههههههههههه علم ونادر كمان واخواتك هو انت ليك اخوات زينا كده ياعم روح سلامو عليكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ليالى نشيط ونانسى مفكر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.elmasry.net :: المنتديات العامة :: °·.¸.•°(منتديات التــــرفيهـى)°·.¸.•° :: 

@ قسم اللحظات السعيده @

-
انتقل الى: